همکار محترم هرگونه کپی برداری از محصولات نابی تک پیگرد قانونی دارد.

طراحی دکوراسیون داخلی با هوش مصنوعی؛ از تکنولوژی جا نمانید!

بازدید: 90 بازدید
دکوراسیون داخلی با هوش مصنوعی
  • حتما با مفهوم هوش مصنوعی در ادیت عکس، فیلم و تولید محتوای ویدئویی آشنا دارید. اما استفاده از فناوری نوین در طراحی دکوراسیون شما را شگفت‌زده خواهد کرد. این فناوری تأثیر بسزایی در جذابیت محیط داخلی خانه، ادارات و هتل‌ها خواهد داشت. این فناوری باعث‌شده معماران شناخت و درک بهتری از سلیقه و نیاز مشتری خود داشته باشند. مهم‌تر از همه، طراحی دکوراسیون داخلی با هوش مصنوعی در کاهش زمان اجرای پروژه‌ها نقش مهمی بازی می‌کند.

    دکوراسیون داخلی با هوش مصنوعی

    استفاده از هوش مصنوعی یا AL ابزاری کارآمد در بهینه‌سازی فضای داخلی ساختمان

    درک مفهوم هوش مصنوعی در دکوراسیون

    این فناوری در حقیقت ترکیبی از علم و هوش است که توسط کامپیوتر و ابزار‌های پیشرفته اجرا می‌شود. استفاده حداکثری از تمام قسمت‌های یک ساختمان هدف اصلی از طراحی فضای داخلی است. هوش مصنوعی کمک می‌کند طراح از طریق وارد کردن توصیه‌های شخصی خود در زمینه انتخاب رنگ، مبلمان، چیدمان، پالت‌ها و موارد مشابه بخش وسیعی از الگوهی طراحی دریافت کند. تجزیه و تحلیل دقیق داده‌های مشتری توسط هوش مصنوعی نقش مهمی در پیش‌بینی نیاز مشتریان در زان حال و آینده دارد.

    با ثبت ابعاد و شکل فضای موردنظر در این حسگر هوشمند عملکرد مطلوبی در انتخاب محل مناسب برای در، پنجره‌ها و سایر نیاز‌های اصلی ساکنین داشت. به‌علاوه می‌توان با تجزیه و تحلیل فضا، الگوی مناسبی برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی تعیین کرد.

    مزایای استفاده از هوش مصنوعی در طراحی داخلی

    استفاده از این فناوری نوین در طراحی داخلی رو به افزایش است. زیرا، این فناوری به کمک ابزار‌های مفید و پیشرفته نقش مهمی در بهبود طرح نهایی دارد. مزایای اصلی استفاده از طراحی دکوراسیون داخلی با هوش مصنوعی داخلی شامل موارد زیر است:

    ·       سازماندهی فضای داخلی

    این ابزار نقش مهمی در سازماندهی و مدیریت فضا و مساحت ساختمان دارد. طراحان با الگوریتم‌های دقیق یادگیری، طرح‌های برجسته مانند چیدمان مبلمان و دکوراسیون بر اساس نور، دما، ابعاد و غیره انتخاب می‌کند.

    ·       انتخاب رنگ

    هوش مصنوعی بعد از تحلیل دقیق تصاویر، ترکیب رنگ‌هایی با هماهنگی بسیار زیاد را پیشنهاد می‌کند.

    ·       حفظ تمام داده‌ها

    تمام نرم‌افزار‌ها و سایت‌های هوش مصنوعی حوزه معماری از فضای ابری برخوردار هستند. پس، هیچ داده‌ای از بین نمی‌رود. برای محافظت از تصاویر و داده‌های جدید به نرم‌افزار یا حافظه‌های خارجی نیاز ندارید. اطلاعات مربوط به طراحی داخلی در فضای ابری ذخیره شده و یک فرایند بسیار منعطف را تجربه می‌کنید.

    ·       طراحی خلاقانه و کاربر پسند

    در این روش بدون نیاز به دانش یا مهارت خاص و تنها از طریق نرم‌افزار‌های هوش مصنوعی قادر به خلق طراحی‌های جذاب و خلاقانه خواهید بود. شرایط برای کسب درآمد. توسعه مهارت‌های فردی نیز وجود دارد.

    ·       بهینه‌سازی فضای داخلی ساختمان با طراحی دکوراسیون داخلی با هوش مصنوعی

    با وارد کردن پارامتر‌های اصلی مانند مبلمان، اتاق، میزان بودجه، سبک معمار، رنگ و غیره در بخش تنظیمات هنگام طراحی دکوراسیون داخلی با هوش مصنوعی می‌توانید تصویری سه بعدی از پلان یا طبقه موردنظر داشته باشید. انتخاب نوع تجسم، جزئیات بیشتری از طراحی در اختیار شما قرار می‌دهد. برای کسب یک نتیجه مطلوب، استفاده از تکنیک آزمون و خطا یا ترکیب دو برنامه هوش مصنوعی مفید است.

    نحوه استفاده از هوش مصنوعی در طراحی

    ابتدا یک برنامه طراحی داخلی دارای مولفه هوش مصنوعی و سازگار با نیاز خود انتخاب کنید. سپس، برای تعریف پارامتر‌ها به بخش تنظیمات بروید. پارامتر‌ها باید کاملا واضح و مشخص باشند. نوع اتاق، نحوه چیدمان مبلمان، بودجه، رنگ، سبک طراحی و هر عنصر کلیدی دیگر در دسته پارامتر‌های معماری داخلی قرار می‌گیرند.

    در این مرحله باید نوع تجسم را تعیین کنید.

    تجسم می‌تواند در یکی از دسته‌های طراحی سه بعدی، مودبرد، پلان طبقه یا CAD قرار بگیرد. تعیین مقدار دقیق جزئیات و فرمت موردنیاز در دستیابی نتایج بهتر نقش مهمی دارد. ارائه بازخورد در انتهای کار به اصلاح تصویر نهایی کمک می‌کند. توصیه ما این است که ابزار‌های مختلفی را امتحان کنید. پس از آن دو یا سه ابزار که با هدف شما سازگار هستند را در اولویت قرار دهید. ترکیب تصویر حاصل از این نرم‌افزار‌ها هنگام طراحی دکوراسیون داخلی با هوش مصنوعی نتایج بهتری خواهد داشت.

    دکوراسیون داخلی با هوش مصنوعی

    ترکیب دو یا چند پلتفرم طراحی با هوش مصنوعی در کسب نتیجه مطلوب تاثیر فراوانی دارد

    بهترین برنامه‌ها و نرم‌افزار‌های طراحی هوش مصنوعی

    زمانی در انتخاب بهترین برنامه هوش مصنوعی موفق خواهید بود که شناخت کافی از برترین ابزار‌ها داشته باشید. بعد از این شناخت می‌توانید ابزاری که سازگاری بالایی با نیاز شما دارد را انتخاب کنید. بهترین ابزار‌ها عبارتند از:

    ۱.    میدجرنی یا Midjourney

    ابداً وارد سایت http://www.midjourney.com/home شده و مرحله ثبت نام را انجام دهید. سپس، با وارد کردن کلمه imagine دستور موردنظر خود را تایپ کنید. سایت چهار تصویر هوش مصنوعی در اختیار شما قرار می‌دهد. تصویر موردعلاقه خود را انتخاب کنید. اگر تصویر را دوست نداشتیم چکار کنیم؟ در چنین حالتی از ربات بخواهید دوباره امتحان کند. را ساده‌تر این است که آدرس یا URL تصویر موردنظر خود را در سایت بارگذاری کنید. با نتایج خیره‌کننده‌ای روبرو می‌شوید. البته، اگر هنگام طراحی دکوراسیون داخلی با هوش مصنوعی به دنبال تصاویر خاص هستید شاید تصاویر شما را راضی نکند.

    با انتخاب کلماتی مانند ۴K برای کیفیت عکس، عکس از برای سایت یا محل استخراج عکس و ۱۶. ۹ برای ابعاد عکس به واقعی‌ترین نتایج دست پیدا می‌کنید. می‌توانید گزینه‌هایی مانند برند مبلمان، زاویه دوربین یا نوع نورپردازی را انتخاب کنید.

    مزایای استفاده از میدجرنی

    • اقتباس‌ها و رندر‌های بسیار واقعی و قابل پیاده‌سازی
    • بازسازی تصویر مطابق با نیاز و سلیقه
    • تغییر رندر از طریق افزودن گزینه‌های مختلف در بخش تنظیمات
    • استفاده از تصویر مرجع

    معایب Midjourney برای طراحی دکوراسیون داخلی با هوش مصنوعی       

    • عدم ویرایش تصاویر یا تعیین عناصر ناخواسته
    • ابعاد غیر دقیق
    • دسترسی تنها از طریق دیسکورد
    • اکانت غیررایگان

    ۲.    دریم استودیو یا DreamStudio

    این سایت از مدل Stable Diffusion برای تصاویر خود استفاده می‌کند. امکان ترکیب تصاویر مختلف با تصویر اصلی یا حذف عناصر نامطلوب از تصویر نهایی تنها بخشی از مزایای این سایت هوش مصنوعی هستند. در این سایت برای افزایش تاثیر و کیفیت تصویر نهایی می‌توان مواردی مانند اعلان‌ها یا وضوح تصویر را تغییر دارد. اگر تصویر نهایی بعد از طراحی دکوراسیون داخلی با هوش مصنوعی پیچیده باشد با مراجعه به قسمت منبع باز، درخواست تولید تصویر جدید را ارسال کنید. با ورود به سایت https://beta. dreamstudio. ai/generate می‌توانید تغییر اساسی در معماری داخلی سازه خود ایجاد کنید.

    مزایای دریم استودیو

    • ایجاد تصاویر واقعی
    • دسترسی آسان از طریق‌ایمیل و دیسکورد
    • تغییر گزینه‌های تنظیمات برای ایجاد تصاویر واقعی و منطبق با فضای دلخواه
    • قابلیت ترکیب تصاویر آپلود شده با درخواست کاربر برای دستیابی به نتیجه دلخواه
    • اصلاح تصویر و حذف عناصر اضافی

    معایب استفاده از DreamStudio

    • وضوح نسبتا پایین تصاویر
    • پیچیدگی کار و صبر زیاد برای یادگیری
    • خرید اعتبار بیشتر

    ۳.    دکوریلا یا Decorilla

    این پلتفرم مدرن طراحی به کمک فناوری هوش مصنوعی و واقعیت مجازی، ‌ایده‌هایی خلاقانه به شما ارائه می‌دهد. ترکیب فناوری‌های مدرن هوش مصنوعی، واقعیت افزوده و واقعیت مجازی علاوه بر خلق تجربه‌ای بی‌نظیر در طراحی، نقش کلیدی در بهینه‌سازی فضای داخلی ساختمان‌ها دارد. خلف‌ایده در این پلتفرم با طرح پرسشنامه آغاز می‌شود. در این مرحله از فرایند طراحی دکوراسیون داخلی با هوش مصنوعی باید نیاز، سلیقه و خواسته‌های خود را تعیین کنید.

    بدون تردید Decorilla AI Interior Designer یکی از ویژگی‌های برجسته این سایت به حساب می‌اید. کاربران از این طریق قادر به مشاهده مدل‌های سه بعدی هستند. به‌علاوه، از مواردی مانند پالت رنگ، لیست خرید آنلاین دارای تخفیف و برنامه طبقه‌بندی نیز بهره‌مند می‌شوید. به تازگی نیز هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی در این پلتفرم با هم ترکیب شده‌اند. این روش به ایجاد الگوریتم‌های پیشرفته برای تجزیه‌و‌تحلیل طراحی‌ها و سبک‌های مختلف معماری کمک می‌کند. پس، درک بهتری از نیاز و سلیقه مشتری خود خواهید داشت. این بستر برای تضمین کیفیت طراحی، ابزار‌های آموزشی و گزینه‌های شخصی‌سازی طراحی ارائه می‌دهد.

    دکوراسیون داخلی با هوش مصنوعی

    استفاده از الگوریتم‌های یادگیری در نرم‌افزارهای طراحی نقش مهمی در کیفیت تصاویر نهایی داشته است

    مزایای استفاده از دکوریلا

    • ارائه مدل ترکیبی
    • قابلیت افزودن مبلمان به طراحی داخلی سازه
    • ارائه گزینه‌های مختلفی مانند پلان طبقات، راهنمای پیاده‌سازی طراحی، بررسی تغییرات و پالت‌های رنگ

    معایب Decorilla

    • زمان‌بر بودن فرایند تکمیل و ترکیب فناوری‌های هوش مصنوعی، واقعیت افزوده و واقعیت مجازی

    ۴.    دیفیوژن بی یا DiffusionBee در طراحی دکوراسیون داخلی با هوش مصنوعی

    این سایت طراحی دکوراسیون داخلی با هوش مصنوعی برای ارائه مدل‌های خود از الگوریتم‌های یادگیری عمیق استفاده می‌کند. هر چه از این الگوریتم‌های بیشتر استفاده شود نتیجه دقیق‌تر و بهتر خواهد بود. این برنامه طراحی هوش مصنوعی نیز ریشه در فناوری Stable Diffusion دارد. البته، این برنامه رایگان فعلا برای کاربران سیستم عامل IOS و مک بوک در دسترس است. دستورات prompt برای آپلود تصاویر به کار می‌رود. اگر تصویر نهایی نیازمند ویرایش باشد با به سراغ گزینه‌های in-painting یا out-painting بروید.

    این پلتفرم قادر به ارائه پیشنهاد متن به تصویر یا تصویر به تصویر است. به‌علاوه، الگوریتم‌های یادگیری عمیق داده‌های مختلفی درباره سلیقه و نیاز مشتری و عواملی مانند نوع چیدمان فراهم می‌کنند. برای استفاده از این برنامه نیاز من اینترنت ندارید. پس، در هر مکانی می‌توانید به‌صورت آفلاین از مزایای آن بهره‌مند شوید.

    مزایای استفاده از دیفیوژن بی

    • برنامه‌ای رایگان، امن و آسان
    • قابلیت استفاده به‌صورت آفلاین
    • استفاده به صورت مستقل بعد از اتمام فراید نصب
    • ذخیره‌سازی محلی فایل‌های تصویری در درایو بعد از طراحی دکوراسیون داخلی با هوش مصنوعی
    • انعطاف‌پذیری بالا و ارائه ویژگی‌های متنوع
    • قابلیت تعیین ابعاد، نوع و اندازه چیدمان

    معایب دیفیوژن بی

    • قابلیت اجرا تنها روی سیستم‌های مک

    ۵.    اپن آرت یا OpenArt

    در این پلتفرم برای خلق تصاویر از ترکیب دو فناوری Stable Diffusion و ۲ Dall-E استفاده می‌شود. دسترسی به این ابزار آسان بوده و تنها به یک حساب کاربری در گوگل یا دیسکورد نیاز دارید. رابط کاربری بسیار آسان، ارائه گزینه‌های متنوع برای درخواست‌ها، تنظیمات پیکربندی و تولید تصویر به تصویر تنها بخشی از امکانات این پلتفرم هستند. می‌توانید مدل‌های مختلف هوش مصنوعی را برای خلق تصویر نهایی انتخاب کنید.

    مزایای اپن آرت در طراحی دکوراسیون داخلی با هوش مصنوعی

    • گزینه‌های متنوع در بخش تنظیمات
    • نسخه رایگان دارای ۱۰۰۰ اعتبار آزمایشی
    • قابلیت افزودن متن یا تصویر به طرح اصلی
    • انتخاب و ترکیب مدل‌های مختلف هوش مصنوعی برای تولید طرح نهایی

    معایب OpenArt

    • فعالسازی برنامه طراحی دکوراسیون داخلی با هوش مصنوعی تنها با اکانت دیسکورد یا گوگل
    • تغییر دستورات برای اصلاح رندر‌ها
    • پرداخت اعتبار برای دسترسی به برخی مدل‌های هوش مصنوعی

    ۶.    روم GPT یا RoomGPT

    اگر به دنبال برنامه‌ای آسان برای طراحی داخلی به کمک هوش مصنوعی هستید از RoomGPT غافل نشوید. این برنامه از یک مدل ساده و بارگذاری آسان برای طراحی داخلی بهره می‌برد. تنها با ورود به اکانت گوگل و بارگذاری تصاویر از رندر‌های عالی و باکیفیت لذت خواهید برد. در این پلتفرم بستر مناسبی برای تعیین نوع اتاق و سبک چیدمان وجود دارد. باید بدانید که برای طراحی فضای داخلی در این برنامه چهار نوع سبک طراحی مختلف تعریف شده است. در نهایت، سایت بعد از بررسی اطلاعات و درخواست‌های وارد شده یک رندر به شما خواهد داد.

    دکوراسیون داخلی با هوش مصنوعی

    سایت‌ها و نرم‌افزارهایی طراحی دارای قابلیت شخصی سازی تصاویر را در اولویت قرار دهید

    می‌توانید با ورود به این سایت طراحی دکوراسیون داخلی با هوش مصنوعی از گزینه شخصی‌سازی تصاویر استفاده است. استفاده از زبان GPT-۳ در این پلتفرم به ایجاد توانایی ارائه پاسخ‌های انسان مانند کمک می‌کند. به همین دلیل قابلیت شخص‌سازی تصاویر بر اساس نیاز شما یا سلیقه مشتری وجود دارد.

    مزایای استفاده از روم جی پی تی

    • رابط کاربری آسان
    • ارائه سریع رندر‌های جذاب
    • قابلیت شخصی‌سازی تصاویر و پشتیبانی از سلیقه یا نیاز مشتری

    معایب RoomGPT

    • محدودیت تعداد سبک‌ها در نسخه رایگان
    • کیفیت پایین رندر‌های ایجاد شده در نسخه رایگان
    • عدم وجود اعلان در نسخه رایگان
    • خرید اعتبار بیشتر برای دسترسی به رندر‌های قابل انتخاب
    • ضرورت استفاده از اکانت گوگل برای استفاده از خدمات سایت

    ۷.    طراحی دکوراسیون داخلی با هوش مصنوعی با سایت Dall-E۲

    این پلتفرم در حقیقت یک تولیدکننده تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی است. با این سایت می‌توانید با استفاده از متن، تصاویر زیبا خلق کنید. مزایای متعدد پلتفرم مورد نظر برای طراحی دکوراسیون داخلی با هوش مصنوعی این است که یکی از زیرمجموعه‌های OpenAI محسوب می‌شود. استفاده از دستورات موجود در این سایت یا آپلود تصاویر دو روش برای دسترسی به رندر نهایی هستند. این ابزار می‌تواند زوایای مختلفی از طرح موردنظر ارائه کند. به‌عاتوه، محدودیتی برای اصلاح تصاویر ندارید. نکته مهم این است که دسترسی به تمام امکانات گفته‌شده تنها از طریق پرداخت هزینه برای خرید اعتبار امکان‌پذیر است. این سیستم هوش مصنوعی ممکن است کمی پیچیده به نظر برسد اما قابلیت‌های مختلفی برای کاربر ارائه می‌دهد.

    مزایای استفاده از Dall-E۲

    • قابلیت اصلاح و ارائه بازخورد در تصاویر
    • امکان حذف برخی جزئیات تصویر از طریق گزینه ویرایش
    • بروزرسانی درخواست‌ها و امتحان مجدد برای دستیابی به طرح جدید

    معایب Dall-E۲

    • پرداخت هزینه برای استفاده از امکانات این پلتفرم
    • عدم تطابق با واقعیت در تصاویر پیچیده
    • قابلیت استفاده از رندر‌های پیچیده تنها برای خلق تصاویر هنری

    ۸.    AI Room Planner یا ال روم پلنر

    در ادامه بررسی فرایند طراحی دکوراسیون داخلی با هوش مصنوعی باید بگوییم که بهترین و بی‌دردسرترین ابزار برای طراحی فضای داخلی اتاق‌ها است. رابط کاربری مطلوب باعث‌شده استفاده از آن بسیار آسان و ساده باشد. با استفاده از آن می‌توانید یک اتاق واقعی طراحی کنید. با این حال، قابلیت شخصی‌سازی درخواست‌ها وجود ندارد. پس نمی‌توانید فضایی منحصر به فرد بسازید. برای الهام‌گیری و خلق یک رندر بهتر می‌توانید از گزینه «ارائه یک‌ایده جدید» استفاده کنید.

    این گزینه از طریق تغییر نورپردازی و انتخاب زوایای مختلف، ‌ایده‌های جدید طراحی به شما می‌دهد. برای استفاده از خدمات این سایت طراحی هوش مصنوعی به یک اکانت گوگل نیز دارید. سپس، عکس مورد نظر از اتاق را بارگذاری کرده و سبک خود را انتخاب کنید. در نهایت، به طرح یا رندرد موردعلاقه خود دست خواهید یافت.

    مزایای طراحی با AI Room Planner

    • رابط کاری آسان
    • رایگان بودن نسخه
    • ایجاد تغییرات سریع و آسان از طریق مولد هوش مصنوعی

    معایب ال روم پلتر

    • استفاده از اکانت گوگل برای طراحی
    • ابتدایی و محدود بودن سبک‌های طراحی
    • عدم قابلیت شخصی‌سازی طر بر اساس نیاز و سلیقه کاربر
    • تغییرات محدود در رندر خروجی

    دکوراسیون داخلی با هوش مصنوعی

    به کمک هوش مصنوعی می‌توان رندرها را از زاویه و حالت‌های مختلف مشاهده کرد

    ۹.    سایت Bing Image Creator

    این پلتفرم طراحی دکوراسیون داخلی با هوش مصنوعی به دلیل پشتیبانی از Dall-E۲ یک سیستم معتبر برای تولید تصاویر واقعی و زیبا به حساب می‌آید. با این ابزار محدودیتی برای خلق طرح‌های زیبا ندارید. ساخت آثار هنری باشکوه یا ارائه مدل‌های مختلف برای چیدمان اتاق یا خانه با این پلتفرم امکان‌پذیر است. برای شروع کار به یک اکانت مایکروسافت نیز دارید. در هر بار استفاده می‌توانید درخواست‌های خود را برای تولید ۴ طرح مختلف وارد کنید.

    اگر تصور نهایی رضایت شما را به دنبال نداشت محدودیتی برای تلاش مجدد و تغییر دوباره درخواست وجود ندارد. تولید تصاویر در این ابزار کاملاً رایگان است. اما، برای ثبت درخواست تولید تصویر نیازمند دریافت اعتبار هستید. کسب امتیاز و اعتبار در موتور جستجوی بینگ بسیار آسان است. فرایند بسیار آسان طراحی و تولید تصویر در این نرم‌افزار، آن را به گزینه‌ای عالی برای افراد مبتدی تبدیل می‌کند.

    مزایای استفاده از پلتفرم بینگ ایمیج برای طراحی دکوراسیون داخلی با هوش مصنوعی

    • قابلیت تولید تصاویر و رندر‌های واقعی
    • استفاده آسان و سریع
    • فرایند بسیار ساده دریافت اعتبار
    • استفاده از قابلیت Boost برای افزایش سرعت فرایند تولید تصاویر

    معایب پلتفرم Bing Image Creator

    • دسترس به امکانات این پلتفرم تنها از طریق حساب کاربری مایکروسافت
    • عدم وجود گزینه بازخورد بعد از تولید هر رندر در این برنامه طراحی دکوراسیون داخلی با هوش مصنوعی
    • دسترسی به رندر‌های داری نسبت ۱: ۱

    ۱۰.فوتور یا Fotor

    رابط کاربری بسیار جذاب این پلتفرم آن را ابزاری سرگرم‌کننده در طراحی تبدیل می‌کند. برای تولید هر طرح می‌توانید از گزینه درخواست یا آپلود تصویر استفاده کنید. شرایط برای شخصی‌سازی نسبت، ابعاد و تعداد تصاویر در کنار انتخاب سبک طراحی وجود دارد. برای تولید هر عکس به دریافت یک اعتبار نیاز دارید. البته، با اتمام اعتبارتان محدودیت برای افزایش اعتبار از فروشگاه فوتور نخواهید داشت.

    مزایای Fotor

    • کیفیت و وضوح بالای تصاویر
    • رابط کاربری ساده و آسان
    • دسترسی رایگان و آسان به این پلتفرم از طریق هر نوع حساب کاربری

    معایب استفاده از فوتور

    • تمدید اعتبار برای تولید تصویر بعد از اتمام ۴ اعتبار رایگان اولیه
    • محدودیت امکانات اصلاح و ویرایش رندر‌ها
    • ضرورت بازنویسی درخواست‌ها یا آپلود تصویر جدید برای اصلاح هر طرح

    سخن پایانی

    طراحی دکوراسیون داخلی با هوش مصنوعی انقلابی بزرگ در معماری داخلی ایجاد کرده است. این فناوری نوین شرایط ارائه طرح‌های جذاب و خلاقانه در کوتاه‌ترین زمان را فراهم کرده است. ابزار‌های وسایت‌های مختلفی وجود دارند که مسر طراحی را برای علاقه‌مندان ساده کرده‌اند. برای استفاده از امکانات این پلتفرم‌ها به ساخت اکانت در مایکروسافت، گوگل یا دیسکورد نیاز دارید. برای استفاده از خدمات برخی ابزارها نیازمند دریافت اعتبار هستید.

    کامه کلیدی: طراحی دکوراسیون داخلی با هوش مصنوعی

    منابع:

    https://www.decorilla.com/online-decorating/ai-interior-design-for-room-design/

    https://www.linkedin.com/pulse/benefits-ai-graphic-design-industry-chintan-dave

    https://www.linkedin.com/pulse/impact-artificial-intelligence-interior-designing-the-karighars

    https://dragonflyai.co/resources/blog/how-to-use-ai-to-inform-design

    https://auramodernhome.com/blogs/the-modern/interior-designers-midjourney-ai

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    دسته‌بندی آموزشی بلاگ
    اشتراک گذاری
    دانستنی ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سبد خرید

    هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

    ورود به سایت